Модуль 2
На цьому занятті я:
- Ознайомилась з навичками 21 століття та
навичками мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обраній навчальній
темі.
- Ознайомилась з методом навчальних проектів.
- Ознайомилась з Планом вивчення теми та формою
оцінювання Портфоліо.
- Переглянула
складові Портфоліо.
- Здійснила пошук Інтернет-ресурсів про метод
навчальних проектів
- Створила публікацію про особливості
використання методу навчальних проектів.
- Створила
власну колекцію закладок на
сайті.
Модуль 3
При роботі з третім модулем ми
обговорили навчальні теми для створення Портфоліо, з’ясували вимоги державних освітніх стандартів, обговорили і
сформулювали основні запитання, що сприяють розвиткові та навчанню учнів,
створили завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
Модуль 4
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні
запитання проекту для спільної роботи із документами та обдумати оцінювання
учнів в проекті. Ми створили перший варіант плану оцінювання, створили засоби
оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів.
Модуль
5
При роботі з
цим модулем ми обговорили власні
презентації та оцінювання навчальних потреб учнів, обговорили у групі як
зробити проекти відповідальними вимогам державних освітніх стандартів та
навчальних програм.
Модуль 6
На даному занятті я зрозуміла , як використовувати сервіси Інтернету
для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання
учнів. Вони дають можливість ефективно використовувати свій час та час моїх
учнів.
Модуль 7
Ми з великим
задоволенням попрацювали в парах. Поділилися ідеями про те, як можна використати
Інтернет у навчанні учнів. Осмислила, як можна ефективно використовувати
інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу
навчання учнів.
Модуль
8
На цьому занятті я переглянула та внесла зміни
до Плану. Зосередилась на системі оцінювання. Переконалася, що при роботі над
проектом важливим є оцінювання кожного етапу, оскільки це допомагає дитині бачити свої реальні
можливості та досягнення.
Модуль 9
Під час роботи з
модулем № 9 у колективі була надзвичайно гарна та дружня атмосфера, ми
розглядали метод диференційованого підходу до кожного учня, як
зробити навчання цікавим, захоплюючим, щоб кожен розкрив свій талант та
творчі вміння.
Модуль 10
Ось і 10 модуль.
Він допоміг мені з’ясувати роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб, яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Він допоміг мені з’ясувати роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб, яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Модуль 11
Ось завершилось курси. Багато вражень, здивувань…
Дуже вдячна
своєму тренеру й колегам за підтримку та розуміння. Було весело, позитивно та
повчально.
Комментариев нет:
Отправить комментарий